Oferta pracy - pracownik administracyjny/asystent/asystentka Zarządu

Opublikowano 18.04.2024 18:17. Ostatnia modyfikacja 18.04.2024 18:18
Firma: Progres Nieruchomości Sp. z o. o.
Lokalizacja: 09-400 Płock, ul. F. Chopina 1
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo z możliwością
dalszej współpracy
Wymiar czasu pracy: pełny etat
Zakres obowiązków:
* zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura Zarządu
* zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
* obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz połączeń telefonicznych
* organizacja obiegu dokumentów, właściwa ich rejestracja oraz archiwizacja
* organizacja i obsługa spotkań biurowych i biznesowych
* współpraca z urzędami, kancelariami i firmami zewnętrznymi
* prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu
* asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach Spółek
* wykonywanie bieżących zleconych prac biurowych i administracyjnych w tym m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism, wypełnianie wniosków itp.
Nasze wymagania:
* umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office,
* samodzielność, odpowiedzialność oraz sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań,
* dobra organizacja pracy,
* dyspozycyjność
* komunikatywność, skrupulatność,
* preferowane ukończone kierunki studiów wyższych: prawo, administracja, ekonomia, rachunkowość lub pokrewne
Mile widziane:
* doświadczenie na podobnych stanowisku,
* prawo jazdy kat. B.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV do naszej firmy na adres e-mail: progresplock(małpa)wp.pl do dnia 07. 05. 2024 r.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Ogłoszeniodawca: Progres Nieruchomości Sp.z o.o E-mail: progresplock@…