1. Warunki pracy:
• Miejsce pracy: PŁOCK i OKOLICE
• Praca od Pon. do Pt.
2. Zakres obowiązków:
• Prace przy liniach napowietrznych i kablowych nN-0,4kV; SN -15kV;
3. Nasze wymagania:
• Świadectwo kwalifikacyjne „E”
• Uprawnienia do prac pod napięciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych i kablowych oraz urządzeniach rozdzielczych do 1 kV
• Prawo jazdy kat. B
• Uprawnienia do obsługi Podnośników koszowych
4. Oferujemy
• Umowę o pracę
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na podany adres e-mail: o.wisniewska(małpa)sam-bud.eu, lub kontakt telefoniczny pod nr tel:
• 603 964 943
Rozbudowujemy oddział płocki firmy matki - All Vent Sp. o.o. dla zadań wykonywanych na terenie Płocka i okolic.
Szukamy osoby z doświadczeniem w branży, do pracy w organizowanym biurze,
wspomagającej realizowane przez nas projekty.
Wynagrodzenie 6 000 - 9000 PLN netto w zależności od posiadanych umiejętności i formy zatrudnienia.
Twój zakres obowiązków
- Analiza projektów systemów wentylacji i klimatyzacji pod kątem przygotowania
zestawień materiałów do zamówienia oraz realizacja zamówień materiałów na
podstawie przygotowanych zestawień.
- Przygotowywanie dokumentacji powykonawczej, kart zatwierdzenia materiałów,
dokumentacji technicznej dla realizowanych projektów.
- Przygotowywanie ofert i wycen dla pozyskiwanych przez nas projektów.
- Współpraca z klientami, dostawcami oraz innymi członkami zespołu, wsparcie
techniczne brygadzistów i podwykonawców (telefonicznie z biura).
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie inżynierii sanitarnej lub pokrewnej (najlepiej
branża wentylacyjno-klimatyzacyjna).
- Umiejętność obsługi oprogramowania MS Office, sprawna obsługa komputera i
urządzeń peryferyjnych np. drukarki.
- Znajomość aktualnych norm i przepisów związanych z branżą sanitarną.
- Zdolności analityczne, dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole.
- Mile widziana obsługa programów typu CAD; Norma.
To oferujemy
- pracę w solidnej firmie z doświadczeniem i stabilnym miejscem na rynku,
- luźna atmosfera w biurze,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
O nas
Firma All Vent Krajęta i Linowski Sp. z o.o. zajmuje się kompleksowymi usługami dotyczącymi instalacji HVAC. Prężnie działamy w obszarze montażu i wykonania instalacji wentylacji i klimatyzacji na obiektach mieszkalnych, przemysłowych,
restauracjach itd. Działalność prowadzimy na terenie Płocka i okolic.
Wymagania wobec kandydatów:
- kilkuletnie doświadczenie w zawodzie montera
- bardzo dobra obsługa elektronarzędzi
- doświadczenie w pracach remontowych na obiektach rafineryjnych i petrochemicznych
- doświadczenie w prefabrykacji i montażu rurociągów i konstrukcji stalowych
- mile widziana znajomość rysunku
- brak przeciwwskazań do pracy na wysokości
- mile widziane aktualne badania lekarskie na stanowisko montera pow. 3 m
Pracodawca zapewnia:
- pracę na długi okres czasu
- odzież roboczą
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swojego CV na adres e-mail wpisując " MONTER PŁOCK " bądź osobiście w Płocku przy ul. Zglenickiego 44.
Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za zmywanie naczyń oraz dbanie o porządek i czystość na kuchni. Mile widziane jest posiadanie aktualnej książeczki sanepidowskiej.
CV ze zdjęciem prosimy wysyłać na adres mailowy: kontakt(małpa)oberzapodstrzecha.pl
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, Dziennik Ustaw Nr133 Poz. 883)
Dom przeszedł rozbudowę w 1996 roku i gruntowny remont w 2008 roku. Mam zdjęcia dokumentujące zakres remontu.
Zachowane zostały oryginalne podłogi w salonie i jadalni. Posiada na parterze salon , jadalnię, sypialnię , kuchnię i łazienkę. Góra to salon łazienkowy , dwie sypialnie , garderoba i duży korytarz.
Dom posiada wszystkie media – ogrzewanie gazowe (nowy piec kondensacyjny z 7 letnią gwarancją) , zasobnik na ciepłą wodę , kanalizacja miejska, światłowód. Garaż jest podłączony do kanalizacji i wody i energii elektrycznej. Oba budynki posiadają alarm z powiadomieniem i monitoring wizyjny.
Działka zagospodarowana , posiada dużo starych nasadzeń , trawniki. Bardzo spokojne i przyjazne sąsiedztwo.
Dom sprzedajemy z pełnym wyposażeniem , meblami , sprzętem AGD, narzędziami ogrodniczymi i mechanicznymi. Można się wprowadzać bez ponoszenia kosztów adaptacji.
Cena całkowita nieruchomości : 1.650.000 PLN
Zapraszam do obejrzenia po wcześniejszym umówieniu terminu.
5*0*9*2*1*7*5*3*6
Obecnie poszukujemy:
1. Monter konstrukcji stalowych i rurociągów
2. Pomocnik montera
3. Monter prowadzący z rysunkiem
4. Ślusarz-szlifierz
5. Osoby do przyuczenia na stanowisko monter/ślusarz
6. Spawacz MAG 135 FW
7. Spawacz MMA 111 FW
Oferujemy:
- stałe zatrudnienie w firmie
- korzystne i konkurencyjne warunki płacowe
- niezbędne narzędzia do pracy
Kontakt:
Jarek - +48 661 462 952
Mateusz - +48 661 462 934
Osoby zainteresowanie prosimy o przesyłanie aplikacji (CV + uprawnienia) na adres mailowy z ogłoszenia (z dopiskiem na jakie stanowisko) lub osobiście w biurze firmy Płock, ul. Królewiecka 22.
Zastrzegamy kontakt z wybranymi osobami.
Poszukujemy osób do prazy w dziale zamówień publicznych.
Zakres obowiązków:
► Analiza i monitorowanie rynku zamówień publicznych w branży IT
► Przygotowywanie dokumentacji przetargowej zgodnej z przepisami prawa
► Współpraca z dostawcami i klientami w zakresie realizacji zamówień publicznych
► Nadzór nad przebiegiem postępowań przetargowych i ich zgodnością z wymaganiami formalnymi
►Udział w negocjacjach warunków umów oraz dbałość o terminowe realizowanie zamówień
Nasze Wymagania:
► Wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinie prawa, administracji publicznej lub dziedziny związanej z IT
► Podstawowa wiedza w zakresie zamówień publicznych, szczególnie w branży IT
► Umiejętność analizy i przygotowywania dokumentacji przetargowej zgodnie
► Zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
► Stałe podnoszenie kwalifikacji
► Pracę w zespole
► Atrakcyjne wynagrodzenie, premiowane za osiągnięcia
► Stałą umowę o pracę
► Praca biurowa w godzinach 8-16 (sobota wolna)
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie dokumentu CV na adres podany przy ogłoszeniu.
PAKOWACZ ZAMÓWIEŃ E-COMMERCE
OCZEKUJEMY:
- kompletowania i pakowania zamówień zgodnie z dokumentami
- umiejętności pracy w zespole
- dokładności i szybkości w działaniu
- dbałości o wizerunek firmy
- dbania o ład i porządek na stanowisku pracy i w magazynie
- wykonywania innych, bieżących prac magazynowych
OFERUJEMY:
- pracę od zaraz w dynamicznie rozwijającej się firmie, w zgranym, profesjonalnym i doświadczonym zespole
- stałe godziny pracy
- szansę na zdobycie ciekawego doświadczenia
- miłą i przyjazną atmosferę
- szkolenie wprowadzające
Miejsce pracy: ROLMARKET, Cieśle, k /Płocka,
CV prosimy kierować na adres: rekrutacja(małpa)rolmarket.com
Koszt szkolenia: 200 zł (obie grupy) 150 zł jedna grupa
Koszt egzaminu: 466,60 zł*
*Opłata egzaminacyjna wynosi 10% minimalnego wynagrodzenia w danym roku i dotyczy jednego egzaminu Eksploatacji (E) lub Dozoru (D).
Najbliższe szkolenie:
25.04.2025 godz. 9:00
16.05.2025 godz. 9:00
Zapisy pod nr tel. 242623454 lub poprzez formularz dostępny na stronie.
Szkolenie zakończone jest egzaminem przed Państwową Komisją Kwalifikacyjną, powołaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w wyniku którego Uczestnicy uzyskują potrzebne im "Świadectwa kwalifikacyjne" (przeprowadzany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dn.1 lipca 2022r. Dz.U. 2022 pozycja 1392).
Uzyskane uprawnienia energetyczne są ważne przez okres 5 lat.
Terminy aktualnych szkoleń i egzaminów dostępne na naszej stronie: http://szkolenia.plock.pl/
Znajdź nas na Facebooku: https://www.facebook.com/Osrodek.SIMP.ZORPOT.Plock
Zapraszamy osoby prywatne oraz zorganizowane grupy.
Szkolenia są prowadzone w Płocku., Al. St. Jachowicza 8.
W przypadku grup zorganizowanych istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie zleceniodawcy.
Prowadzimy również szkolenia na uprawnienia elektryczne (G1).
Serdecznie zapraszamy do kontaktu!!!
eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych - tzw. uprawnienia elektryczne.
Szkolenie zakończone jest egzaminem przed Państwową Komisją Kwalifikacyjną.
Koszt szkolenia: 150 zł
Koszt egzaminu: 466,60 zł*
* Opłata egzaminacyjna wynosi 10% minimalnego wynagrodzenia w danym roku i dotyczy jednego egzaminu Eksploatacji (E) lub Dozoru (D).
Terminy najbliższych szkoleń:
23.04.2025 godz. 9:00
07.05.2025 godz. 9:00
Zapisy pod nr tel. 24 262 34 54 lub poprzez formularz zgłoszenia dostępny na stronie.
Terminy aktualnych szkoleń i egzaminów dostępne na naszej stronie: http://szkolenia.plock.pl/
Znajdź nas na Facebooku: https://www.facebook.com/Osrodek.SIMP.ZORPOT.Plock
Zapraszamy osoby prywatne oraz zorganizowane grupy.
Szkolenia są prowadzone w Płocku., al. St. Jachowicza 8.
W przypadku grup zorganizowanych istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia w siedzibie zleceniodawcy.
Prowadzimy również szkolenia na uprawnienia cieplne (G2) i gazowe (G3).
Aktualnie poszukujemy:
• Monterów konstrukcji stalowych na projekt w Norwegii
• Monterów rurociągów projekt w Belgii.
• Pracowników ogólnobudowlanych przy budowie instalacji sanitarnej w Płocku
• Specjalista ds. BHP z językiem angielskim w Belgii
• Spawaczy 135/136
Zapewniamy:
• pracę na długi okres czasu
• odzież roboczą
• wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
W CV prosimy o zawarcie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”
- działkę w Płocku, ul. Bliska 4466 m2, wysokość zabudowy 12 m (w rozliczeniu przyjmę mieszkanie)
- działkę inwestycyjną przy trasie głównej w granicach miasta 10 500 m2, wysokość zabudowy 12 m
- ciągnik sam. diesel T-25 z kabiną - 18 kM z podnośnikiem
- ciągnik ogrodowy jednoosiowy (oryginał z osprzętem)
- oddam za darmo drzewo na opał i grubsze bezpłatnie
tel. 730 570 884
Kupię działkę, nieużytek, zakrzewioną na rurociągu pod linia energetyczną, nie budowlaną Podolszyce - Grabówka.
tel. 730 570 884
Naprawiamy wszystkie typy notebooków dostępne na rynku. Szczególnie specjalizujemy się w naprawach płyt głównych, naprawach i wymianach matryc w laptopach, odzyskiwaniu danych, w serwisie i obsłudze sprzętu CCTV.
Telefon 604 850 023
GWARANCJA NA NAPRAWĘ 3 MIESIĄCE.
Diagnoza i dojazd na terenie Płocka GRATIS !!!
Przeinstalowywanie systemu z Windows 7/8 na Windows 10 (upgrade) , odzyskiwanie danych ...
Instalacja wszystkich rodzajów systemów Windows 10, 8, 7, XP i starszych, Linux, MacOS itp.
Przykładowe usterki:
- Nie włącza się
- Po włączeniu czarny ekran
- Problemy z wyświetlaniem obrazu
- Zawiesza się
- Zalanie
- Brak podświetlenia matrycy
- Problemy z klawiaturą
- Problem z ładowaniem baterii lub nie ładuje
- Wyłącza się
- Nie działa USB
- Nie widzi dysku
- Blue screen
- Brak dźwięku
- Nie działa karta sieciowa
- Wymiana gniazd zasilania
- Wymiana gniazd USB
- Wymiana gniazd słuchawkowych
- Paski na matrycy
- Wolna praca laptopa
- Czyszczenie i naprawa układów chłodzenia
- Naprawa kontrolerów dysków twardych, pcmcia, USB, pamięci
- Inne
Naprawa sprzętu telewizji przemysłowej w tym rejestratorów CCTV oraz kamer analogowych i IP. Dobór sprzętu CCTV, instalacja oraz konfguracja.
Systemy kontroli dostępu, wideodomofony itp...
Faktura VAT na życzenie
gładź malowanie
glazura
zabudowy gk
sufity podwieszane
4 km od mostu solidarności.
Działki są o powierzchni 3099 M2 oraz druga 2224 M2 .
Wszystkie przyłączą woda, prąd oraz światłowód jest w drodze .
Dokładne wymiary są podane na zdjęciu .
Idealna pod budowę domu lub teren inwestycyjny.
Cena 3099 M2 = 84 zł M2 do negocjacji
Cena 2224 M2 = 120 M2 do negocjacji.
Firma Kalwasińscy oferuje profesjonalne usługi transportowe z wykorzystaniem samochodów z HDS. Specjalizujemy się w przewozie towarów, które wymagają załadunku i rozładunku przy pomocy dźwigu. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu gwarantujemy szybki i bezpieczny transport na terenie całej Polski.
Posiadamy również Auto 3,5T z HDS do 1500kg udźwigu które wjedzie w trudne dostępne miejsca.
Realizujemy transport -załadunek- rozładunek :
-- Domków drewnianych / Saun / Jacuzzi
-- Big- Bagów
-- Materiałów opałowych
-- Materiałów budowlanych
-- Materiałów na paletach
-- Kontenerów
-- Rusztowań
-- Płyty drogowe
-- Konstrukcji Stalowych
-- Maszyn Rolniczych/ Budowlanych
Każda usługa jest odpowiednio ubezpieczona polisą OC.
( Bezpieczny transport)
Faktura 23% VAT
Tel: 514-948-373
784-430-022
*Wszystkie ceny ustalane indywidualnie po kontakcie telefonicznym.
Wynajem Dzienny* Godzinowy* Nocny
Zapraszamy do długoterminowej współpracy, gwarantujemy zadowolenie klijenta.
*Zapewniamy profesjonalną obsługę doświadczenych operatorów oraz konkurencyjne ceny.
Zapraszamy do kontaktu!
Miejsce pracy: Płock
Twój zakres obowiązków:
obsługa klientów - w tym telefoniczna,
wprowadzanie danych klientów do baz danych,
prowadzenie dokumentacji biurowej w sekretariacie,
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
realizacja zadań związanych z promocją usług edukacyjnych,
inne prace związane z obsługą sekretariatu oraz dokumentacją firmy.
Nasze wymagania:
biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel, Word),
umiejętność szybkiego uczenia się,
dobra organizacja pracy własnej,
łatwość w nawiązywaniu kontaktu,
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz wykształcenie min. średnie
To oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
pracę na pełny etat w godzinach 7:30-15:30,
stabilność zatrudnienia,
pracę w przyjaznym zespole i miłej atmosferze,
możliwość zdobycia nowych doświadczeń zawodowych,
pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku.
płatny urlop.
Jeśli chcesz dołączyć do naszego zespołu prosimy o przesłanie CV . Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Szukamy pracownika biura poselskiego Posła...
Obowiązki; Wsparcie Posła w prowadzeniu kalendarza. Organizowanie oraz obsługa spotkań. Prowadzenie korespondencji wychodzącej i przychodzącej, zarządzanie dokumentacją (segregowanie, archiwizowanie, itd.). Możliwy udział w eventach i akcjach promocyjnych".
Wymagania są następujące: ,,Mile widziane roczne doświadczenia w pracy na samodzielnym administracyjnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność skutecznego ustalania priorytetów. Bardzo wysokie kompetencje interpersonalne. Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności programu Excel, Word, Power Point. Prawo jazdy kat. B (+ własny samochód). Zamiłowanie do tematów społeczno-politycznych będzie wartością dodaną".
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy zlecenie. Bardzo samodzielne stanowisko, dające dużą swobodę w działaniu. Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego. Praca w centrum Płocka Oferujemy Przyjazną atmosferę, wsparcie w okresie wdrożeniowym"
Jeśli jesteś dynamiczną osobą, która szuka wyzwań, nie czekaj. Aplikuj już dziś! swoje CV
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY
zaangażowania
punktualności
sumienności
niekaralności
OFERUJEMY
stabilne zatrudnienie, ( umowa o pracę, umowa zlecenie)
przeszkolenie,
elastyczny grafik
kurs na kwalifikowanego pracownika ochrony na koszt firmy
umowa zlecenie z odprowadzeniem pełnych składek ZUS
ubezpieczenie grupowe
kompletne bezpłatne umundurowanie
możliwość awansu i rozwoju w strukturach firmy
W związku z pozyskaniem dużej ilości obiektów w Płocku. Potrzebujemy ok. 10 pracowników od zaraz
PROSIMY O KONTAKT E MAIL wysyłając swoje CV na podany adres
Praca od zaraz. Szczegóły zatrudnienia na rozmowie kwalifikacyjnej.
Twoje zadania:
Prowadzenie codziennych zajęć dydaktyczno-wychowawczych.
Opieka nad dziećmi i wspieranie ich wszechstronnego rozwoju.
Organizacja przedszkolnych projektów i wydarzeń.
Współpraca z zespołem.
Czego oczekujemy:
Wykształcenie pedagogiczne (wychowanie przedszkolne lub wczesnoszkolne).
Zamiłowanie do pracy z dziećmi.
Umiejętność pracy zespołowej.
Otwartość na osoby w trakcie studiów.
Co oferujemy:
15% wyższe wynagrodzenie niż w Twojej obecnej pracy – wystarczy, że pokażesz nam swoją obecną umowę.
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
Wsparcie doświadczonego zespołu i szkolenia.
Przyjazną atmosferę i wsparcie w rozwoju zawodowym.
Całodzienne wyżywienie.
3 min. od centrum Płocka
Jeśli szukasz miejsca, w którym możesz się rozwijać i mieć realny wpływ na edukację dzieci, dołącz do nas!
ps. Szukam też osób na stanowisko : Pomoc nauczyciela
Proponujemy pracę na stałe, na dłuższy okres czasu w miłym i doświadczonym zespole w świetnej atmosferze.
wymiar pracy: pełny etat, pół etatu
ilość godzin / dzień: 8 lub 4
godziny pracy: sklep czynny w godzinach 9-17
typ umowy: Umowa o pracę lub Umowa zlecenie
wynagrodzenie: uzależnione od doświadczenia i zaangażowania w pracę
Praca w Płocku
Opis stanowiska pracy i obowiązków:
sprzedaż, doradztwo
obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego
przyjmowanie dostaw, wykładanie towaru
dbanie o wizerunek, czystość i estetykę sklepu
Wymagania:
zaangażowanie i motywacja do pracy
pozytywne nastawienie, śmiałość i komunikatywność
bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole.
dyspozycyjność
wysoka kultura osobista
uczciwość, punktualność
Mile widziane
prawo jazdy, samochód
doświadczenie w branży
znajomość obsługi programów Subiekt i Excel-mile widziane
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Co oferujemy?
• Długofalową współpracę w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem.
• Pracę w zgranym, młodym zespole.
• Praca od poniedziałku do piątku
• Wdrożenie w obowiązki oraz wsparcie w pierwszych tygodniach pracy.
• Rozwój zawodowy oraz możliwość poszerzania swoich kompetencji.
• Nowoczesne zaplecze biurowo-socjalne stworzone z myślą o zapewnieniu komfortowych warunków dla naszych pracowników.
Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
• Obsługa korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej.
Redagowanie pism i korespondencji e-mail
• Przygotowywanie dokumentacji do zatrudnienia pracowników.
• Generowanie i wystawianie zaświadczeń
• Wysyłanie wniosków przez platformy e-ZUS,
• Przygotowywanie dokumentacji do przekazania księgowości
• Fakturowanie.
• Bieżąca współpraca z kierowcami, wyjaśnianie niezgodności
• Udział w spotkaniach ,zebraniach pracowników
• Telefoniczna obsługa klienta .
Czego oczekujemy od kandydata ?
• Dyspozycyjności
• Operatywności
• Otwartości na współpracę w zespole oraz chęci podejmowania odpowiedzialnych zadań.
• Komunikatywności i zaangażowania w wykonywanie powierzonych obowiązków.
• Znajomości języka angielskiego – mile widziane
• Udokumentowanego doświadczenia zawodowego (minimum 2 lata).
• Dobrej znajomości obsługi komputera oraz aplikacji MS Office.
Jeśli czujesz, że to właśnie Ty jesteś osobą, której szukamy – nie czekaj! Prześlij swoje CV.
Obowiązki:
Sprawowanie codziennej opieki nad dziećmi w wieku 1–3 lat. Organizowanie kreatywnych zajęć edukacyjnych i zabaw. Budowanie pozytywnych relacji z dziećmi i ich rodzicami. Zapewnienie bezpieczeństwa i higieny w trakcie pobytu dzieci w klubie. Współpraca z zespołem placówki.
Wymagania:
Biegła znajomość języka polskiego
Doświadczenie w pracy z dziećmi (żłobek, przedszkole, opieka prywatna).
Cierpliwość, empatia i pozytywne podejście do maluchów.
Kreatywność w organizowaniu zajęć edukacyjnych i rozwojowych.
Zaangażowanie i odpowiedzialność w codziennych obowiązkach.
Mile widziany kurs „Opiekun dzienny” lub inne kwalifikacje pedagogiczne.
Co oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie: 30 netto/h + premie za dobrą pracę.
Elastyczne warunki zatrudnienia: umowa zlecenie, następnie możliwość przejścia na umowę o pracę.
Możliwość awansu
Poszukujemy kandydatów na stanowiska:
Nauczyciel wychowania przedszkolnego
Opiekun do żłobka
Oferujemy:
Pracę w profesjonalnie wyposażonych salach dydaktycznych;
Pracę w wymiarze pełnego etatu, w oparciu o umowę o pracę;
Wsparcie dyrektora metodycznego;
Atrakcyjne wynagrodzenie zawsze na czas;
Możliwość uczestniczenia w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych organizowanych przez placówkę.
Możliwość poznania naszej placówki, pracowników oraz systemu pracy przed podjęciem decyzji o współpracy.
Zakres obowiązków:
Wspieranie rozwoju dzieci;
Prowadzenie zajęć dydaktycznych;
Wypełnianie stosownej dokumentacji;
Aktywne uczestnictwo w życiu placówki;
Regularny udział w spotkaniach Rady Pedagogicznej.
Nasze oczekiwania:
Posiadanie kwalifikacji do pracy, zgodnie z rozporządzeniem;
Doświadczenie w pracy z małymi dziećmi;
Gotowość do współtworzenia przyjaznego, radosnego i wyjątkowego miejsca!
Jeśli jesteś osobą pragnącą rozwoju, poszerzania swoich kompetencji i doświadczenia –
- DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU
Czekamy na twoje CV
Dynamiczny wieloletni rozwój i doświadczenie sprawiło, że sieć otwiera swoją hurtownię w Płocku.
Poszukujemy energicznej i komunikatywnej osoby na stanowisko Doradcy Klienta - Sprzedawcy. 5 etów
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych
Regularne odwiedzanie salonów fryzjerskich i kosmetycznych w wyznaczonym regionie
Sprzedaż profesjonalnych produktów fryzjerskich i kosmetycznych oraz doradztwo produktowe
Wspieranie klientów w rozwoju ich salonów fryzjerskich i kosmetycznych, doradzanie w zakresie efektywnego wykorzystania oferowanych produktów
Realizację planów sprzedażowych i raportowanie wyników
Uczestnictwo w szkoleniach oraz prezentacjach produktowych
Co będzie Ci potrzebne, żeby odnieść sukces na tym stanowisku?
Prawo jazdy kat. B -mile widziane
Wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność budowania relacji z klientami
Silna motywacja do pracy, dynamizm w działaniu, determinacja, orientacja na realizację założonych celów
Dyspozycyjność, samodzielność, umiejętność planowania swojej pracy
Zdolność logicznego i analitycznego myślenia oraz kreatywnego rozwiązywania problemów
Umiejętności współpracy w zespole
Mile widziane:
Znajomość produktów fryzjerskich i kosmetycznych
Doświadczenie na podobnym stanowisku
A co my możemy zaoferować Tobie?
Stabilne zatrudnienie w wybranej formie: umowa o pracę,
Atrakcyjne wynagrodzenie (stała pensja + system premiowy)
Szkolenia produktowe i możliwość rozwoju w dynamicznej branży
Ciekawą pracę w młodym, ambitnym zespole
Zniżki na asortyment firmy
Narzędzia potrzebne do pracy
Pracę od poniedziałku do piątku – wolne weekendy!
Dołącz do naszego zespołu i wspólnie twórz wyjątkowe doświadczenia zakupowe dla naszych klientów!
Jak aplikować ?
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV
Nazywam się Paulina , od prawie 10 lat jestem rekruterem w banku Meritum, moim priorytetem jest przyjazna atmosfera podczas spotkania, zależy mi aby poznać osobowość kandydata, ponieważ w naszym banku liczy się człowiek, zaangażowanie, emocje i kreatywność.
Możemy nauczyć Cię bankowości, potrzebne są tylko chęci i pozytywne nastawienie.
Gwarantujemy wyjątkowe miejsce pracy, gdzie rozwój i komunikację stawiamy na pierwszym miejscu; gdzie Menadżerami są osoby, które zaczynały w naszym banku tak jak Ty!
Gdzie nawet bez doświadczenia możesz zarobić pieniądze i zdobyć stabilną stałą pracę na lata.
Jesteśmy bankiem gdzie, każdy pracownik ma wpływ na jej kształt!. Nowa placówka w Płocku czeka na ciebie !
Poza tym oferujemy:
*przejrzystą ścieżkę kariery i realną szansę na awanse w strukturach naszego banku,
*umowę o pracę wraz z ciekawym pakietem benefitów,
*możliwość bycia sobą i wdrażania własnych pomysłów,
*pakiet specjalistycznych szkoleń przygotowujących do roli Doradcy w naszym banku oraz szkolenia doskonalące z zakresu produktów i procesów,
*wsparcie doświadczonych pracowników w realizacji codziennych zadań,
*niepowtarzalną atmosferę w prężnie działającej placówce i pracę z najlepszymi specjalistami w strukturze,
*zwracanie się do siebie na Ty.
Czego oczekujemy?
* chęci do pracy w sprzedaży/obsłudze klienta,
*budowania relacji z klientami i trafne identyfikowanie ich potrzeb,
*wysokiej kultury osobistej,
*nastawienia na realizację celów,
*chęci rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Jako Doradca klienta będziesz odpowiedzialny za:
*przyjmowanie wpłat, wypłat, dyspozycji przelewów,
*sprzedaż produktów i usług bankowych,
*realizację założonych celów sprzedażowych,
*kształtowanie pozytywnego wizerunku placówki.
Zainteresowane osoby proszę o aplikację swojego CV. Do zainteresowanych osób oddzwonimy i zaprosimy na wyjątkową rozmowę kwalifikacyjną.
Chcesz coś sprzedać, kupić lub oddać?
W każdym momencie możesz dodać swoje własne darmowe ogłoszenie.