Oferta pracy dla pracownika biurowego

Opublikowano 23.04.2024 13:55. Ostatnia modyfikacja 23.04.2024 13:56
Spółdzielnia Mieszkaniowa "CENTRUM" w Płocku zatrudni ADMINISTRATORA SPÓŁDZIELNI - ASYSTENTA ZARZĄDU na cały etat na podstawie umowy o pracę. Warunki wynagrodzenia do ustalenia. Wymagania: wyższe wykształcenie (min. licencjat); co najmniej 6 miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; chęć do pracy, zaangażowanie w wykonywaniu powierzanych zadań, dyspozycyjność i sumienność. Zainteresowanych prosimy o wysyłanie CV drogą e-mailową bądź złożenie dokumentów aplikacyjnych osobiście w biurze Spółdzielni do dnia 29 kwietnia 2024r.
Numer kontaktowy: /24/ 264-39-22 lub 23.
Ogłoszeniodawca: Spółdzielnia Mieszkan.CENTRUM Telefon: 242 64… E-mail: smcentrumplock@…